Varulv

Juni Korslund (7 år): "Varulv", 2006

  1. #1 by Andrea Nornes on 19. oktober 2011 - 09:05

    Uff, veldig morbid tegning til å være av en 7-åring :O

  2. #2 by kjetilkorslund on 19. oktober 2011 - 13:12

    Som en av mine kamerater sa i festlig lag: «Stakkars unger; mora er patolog og faren spesialist på Frankenstein!» Min datter og jeg hadde sett fem av de gamle Ulvemannen-filmene sammen, og etter en kort innføring i fenomenet ‘varulv’ ble denne tegningen laget. Jeg liker den svært godt. Kunstneren har forøvrig vært ateist siden hun var 5 år («Jeg tror ikke på Gud; det er juks. De sier det er skjedd det som ikke er skjedd, og det er juks.»)

Legg igjen en kommentar

