Opp i røyk

Kari ligger naken på senga med en dobbeldildo i skrittet. Leppene er blå. Tonje gjør en grimase. Lise begynner å le: ”Ser ut til at det blir Kari som skal ligge underst idag…”

Tonje har kledd av seg og smører inn skrittet med vaselin. Lise går på toalettet. Jeg barberte Kari for tre dager siden; gjennomsiktige hårstubber stikker opp av det svakt lilla. Jeg ser etter kameraet mitt. Lise smeller igjen døra til toalettet og setter på musikk. ”Livet er herlig”, med Kirsti Sparboe. Tonje setter seg på ansiktet til Kari, hvor hun begynner å onanere mens hun traller med: ”Livet går opp og det går ned!” Lise begynner å slikke meg i rævva.

Tunga til Kari stikker rett opp. Den går ut og inn i fitta til Tonje. Jeg smører inn rævva til Kari mens Lise suger og slikker meg. Jeg dytter henne fra meg så hun deiser ned på Kari. Tonje stiller seg slik at jeg kan slikke henne i rævva, mens jeg knuller Lise i rævva. Like før hopper jeg over til rævva til Kari i stedet. Større motstand der. — . Jeg tar tak i nakken til Tonje og presser ansiktet hennes mot Karis halvåpne analåpning. Hun suger. Jeg slikker rompehullet til Lise mens jeg pisser i ansiktet på Tonje.

Tonje har fått ut mesteparten, og deler med Lise. Gjentatte ganger spytter de sæden inn i munnen på hverandre. Jeg henter en ølflaske, tar en slurk og kjører resten inn i rævva på Tonje. Selv om flaska står rett til værs, går ikke noe av ølet inn. Jeg slipper inn luft, og dytter den inn igjen slik at etiketten knapt er synlig. Ølet går inn. (Jeg kan aldri gjøre dette med Lise. Da hun fødte det mulatt-kreket, skjedde det noe med lukkemuskelen hennes. Av og til synes jeg å merke en eim av negersvette og negersæd med tunga. Men det må være innbilning. Like sannsynlig som at en tysk offisersmedalje skal klanke ned på middagstallerkenen når ”ho mamma” serverer ufæsk.)

Jeg drar ølflaska ut av Tonje: Ølet sildrer nedover lårene. Jeg sparker Kari ut av senga, og legger meg der selv. Lise er ferdig med å dynke fitta med vodka, og trer seg nedpå. Jeg har utsikt til rompa hennes inntil Tonje setter seg på huk over ansiktet mitt: Hun drar analåpningen til den blir et rødt, stramt rektangel, og holder det slik at jeg ved å anstrenge meg, nesten, kan slikke det. Så slipper hun seg ned.

Jeg klorer Tonje på ryggen slik at hun kan pisse meg i ansiktet samtidig som hun (som vanlig) forsøker å kvele meg med sine 55 kg. Lise trer seg av, og får i det samme spermen i ansiktet med et klask. Tonje reiser seg opp på huk mens hun fremdeles pisser meg i ansiktet. Lise står på gulvet og overrisler både meg og Tonje med piss.

 Lise og Tonje løper ut på badet. Jeg tørker meg i ansiktet med en av Karis bluser, kler på meg, går ut i bilen, og henter bensinkanna i bagasjerommet. Jeg dynker teppet med bensin og lager en smal stripe som går ut av rommet og såvidt ut i korridoren.

Publisert i Odd Sundbø (red.): Arne Stav L år (festskrift). Skien, 2004. Side 56-57.
  1. Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

